Uw aanmeldingen (0)

10 jaar Kennis, Netwerk, Passie, Innovatie

 

2 daagse retailsafarie Londen voor de Engelse Moederdag

Krijg inzicht in de verkoop van bloemen en planten tijdens een belangrijk verkoopmoment in Engeland: Moederdag

Leerdoelen en resultaat

  • Kennis, inzichten en achtergronden van de Engelse markt tijdens de Engelse Moederdag
  • Aan het eind van de marktverkenning kan de deelnemer een follow-up plan opstellen voor een eigen product of dienst.

Competenties

Kennis over markt, product en land, marktonderzoek, markt- en consumentgericht, leren van andere sectoren, inspelen op actualiteit, win-win situatie creëren, ambitieus, accuraat, betrokken bij concurrenten / collega bedrijven en eigen werksituatie, durven te leren, flexibel, klantgericht werken, resultaatgericht.

Doelgroep

Iedereen die in korte tijd meer over de Engelse markt wil weten of anderen erover wil adviseren of een goede gesprekspartner wil zijn wanneer het over afzet in de Engelse markt gaat. Deze marktverkenning is geschikt voor vrijwel alle medewerkers die in de sierteeltketen werkzaam zijn: managers, leidinggevenden, ondersteunende en uitvoerende medewerkers. Speciaal voor medewerkers die te maken hebben met inkoop, verkoop, marketing, veilen, keuren of bemiddelen. Vooral voor commerciële functies als in- en (persoonlijke) verkopers of bemiddelaars is deze marktverkenning zeer geschikt.

Inhoud en programma

Vertrek per vliegtuig vanuit Nederland en in Londen met georganiseerd vervoer. Bij aankomst in Londen Milton Kerynes, een uitgebreide landenpresentatie met informatie over de ontwikkelingen in retail, economie, en de afzet van bloemen en planten.

Daarna bezoek Londen Milton Keynes met kijk en vergelijk met andere sectoren beleving rondom de Engelse Moederdag. Een diner in Engelse sferen is de afsluiting van deze eerste dag. Op dag 2 bezoeken we Londen Centrum met retail bezoeken aan belangrijke wereledspelers in de retail. Rond 23.00 uur zijn we weer terug in Nederland 

Bezoek in en rond Londen aan de volgende bedrijven / organisaties:

  • Borough Market: Sfeer, sfeer en nog eens sfeer
  • Oxford Street: Als langste winkelstraat in de EU met o.a. Selfridges, John Lewis Food Hall, M&S etc.
  • WholeFoods: Meest duurzame foodketen vanuit de US
  • Westfield Shopping Centre: De grootste...
  • Waitrose
  • M&S
  • Sainsbury’s
  • Tesco
  • Daylesford Organic: Hoger segment – duurzaam concept
  • En vele andere..
 

U aanmelden voor:
2 daagse Retailsafarie Londen voor de Moederdag

  • Op: 28 maa 2019
  • Duur: 2 dagen
  • Locatie:

    London + Milton Keynes

€ 795,00
  • Let op: De prijs is exclusief ticket.